måndag 23 november 2009

Blöt & kreativ

Kommer från en blöt promenad, skönt men det är verkligen urtrist väder(ja alla gnäller på vädret, och även jag med). Drömmer bort till dit vi ska i januari när jag är ute och går, bra morot. Sprang på våran nya vaktis när jag var ute och gick också , och han sa vi kunde börja flytta in grejer i slutet av veckan.=)

Har sovit sisådär inatt, jag blir så irriterad på mig själv. Jag vaknar jämt på nätterna med en massa snilleblixtar och lösningar, och kommer på det ena och det andra och spinner vidare och kommer på nåt ännu mer. Varför? Är det för att jag har så mycket omkring mig på dagarna att jag inte kan tänka? Eller behöver man sova på saken, som det heter? Och jag kan inte fullfölja allt jag kommer på heller, jag har dragit min gräns, det är bra. Fast jag kommer på bra saker, så har jag inte tiden om alla bitar ska funka. Men det går sakta men säkert framåt med mina planer som jag smider (helst på nätterna), och jag längtar så till jag får inreda mitt behandlingrum som kommer att innehålla en lite affär också. Får hålla mig en vecka till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar