fredag 4 december 2009

Flyttkaos & julpynt!

Hej på er trogna som är in och jag som uppdaterar dåligt. Dagarna och kvällarna har gått åt till och packa upp och ställa i ordning allt, och herregud vad grejer vi har. Inga problem att fylla ut dom här 187 kvm. Det börjar sakta men säkert att se ut som ett hem, det är så fint här och jag trivs jättebra och sover väldigt bra, trots att vi bor bredvid kyrkan. Hade idag min första kund här, och på onsdag kommer en första annons ut i övdalsblader, på tiden kanske efter 2 år?= ) Men nu har jag en bättre lokal så då var det dags kände jag, och så tycker jag det är kul att jobba.
Bara vi kommit i ordning lite och fått upp julgran så kommer det kort, om ni är nyfikna förstås?

1 kommentar:

  1. JAAAAAAAA!! Massa kort tack! Vad fint du fått och kul att ni trivs i erat nya fina hem :) Kram!

    SvaraRadera