onsdag 6 oktober 2010

Mitt i veckan

Vetekudde 299:-, röd "favorit", svart "älskling". Vanthållare 75:- (ord. pris 99:-)

Byxa star stl 80 170:- (ord. pris 229:-)


Onsdag redan, dagarna går fort med kunder halva dagarna och att vara med mina flickor den andra halvan. Väntar på en sån där lugn dag när jag kan hugga in på lite pappersarbete, undra när det kommer? Vi var i sthlm i helgen det var mysigt och välbehövligt, men skönt att komma hem till lugnet och våra fina flickor.


Ni som har varit hos mig vet att jag säljer Lundmyr of Sweden. Jag älskar sakerna och kommer fortsätta köpa dom men jag kommer inte ta hem några mer barnkläder/prylar, då det är väl inte riktigt den branschen jag inriktar mig på . Jag kommer dock att fortsätta ta hem deras populära vetekudde som jag har samma pris på än , 299:-


Jag har några få saker kvar från Lundmyr of Sweden som jag har 25% på, och det är 1 par byxor "star" i stl 80 och sen finns det 3 st vanthållare kvar.


Och imorgon så kommer det en viss tidning och gör en artikel om mig och mitt företag, vet inte när den kommer ut ännu, men jag återkommer mer om det
.

Ha en underbar onsdag allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar