fredag 6 november 2009

Dagarna svischar förbi....




Här startar man en blogg och så bloggar jag inget vidare, men jag lovar det blir bättre. Sen sist har det såklart hänt massor, Liv har haft höstlov och Klimpen kom hem för en vecka sen. Liv har gjort diverse roligheter såsom party (halloween igen), Lekkompaniet, simhallen, pyssel,utflykter och vi har umgåtts mycket, skönt. Lily hon är mer vild än tam ,herregud vilken skillnad på flickbebisar det kan vara. Och sen har hon gjort världens sötaste pass, gullunge.

Och så packar jag och rensar och slänger, hur skönt är inte det, önskar det vore mer man kunde hiva iväg. Om 3 veckor ska vim vara ut på Lassisvägen, jag längtar så tills vi ska flytta och får ordning, nu är det kaos och jag hatar kaos.

Och nåt som verkligen tagit mycket tid, tanketid är den där jäkla influensan. Jag blir snart galen. Det är skitjobbigt, och det kommer ut nåt nytt om det varje dag, såg nu att inom några veckor ska dom också börja vaccinera dom i Lilys ålder. Det har nästan varit skönt att man slapp ta det beslutet förut, då det var jobbigt att välja till Liv som blev ett nej. Och vem vet vad som är rätt och fel, Vad tycker ni? Det jobbiga är att man har sina barn att tänka på, mig själv gör det inget om jag får det.
Annars på arbetsfronten så har jag masserat en hel del, lite hemma och sen hos mamma som har haft spakväll för sina kursdeltagare, och det har varit väldigt uppskattat, sånt får man energi av. Och energi har det har det varit lite dåligt av på ett tag, har varit hängig, inte sjuk men väldigt hängig. Har inte kunnat tränat på snart 2 veckor, men idag ska jag och Lily ut i och med vagnen i snön i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar