onsdag 11 november 2009

Spakväll!







Är nyss hemkommen från en trevlig och lyckad spakväll i storbrott. Det var en gäng tjejer som fick prova på lite sittande massage och spikmatta, och så presentera jag lite av min produkter.
Har även några som vill boka in spakvällar här innan jul, då även med 30 minutersbehandlingar. Då tar jag max 6 för både kvalitens och tidens skull.Jättekul, är så roligt med tjejgäng,och rena rama semestern att komma ut och träffa lite folk och jobba lite.
I veckan drar jag i väg en beställning från Lundmyr om nån vill tillägga nåt, ska bland annat ta hem några av mina storsäljare, vetekuddarna 299:- , babytofflor 279:- och vanthållare 99:-
Huvva, imorgon ska jag och Klimpen ta spruta, Havrix inför thailandsresan, känns ganska aktuellt med sprutor och vaccin hit och dit just nu.Gillar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar