måndag 11 oktober 2010

Härliga höst

Fina Livan gör läxa.
Bordskick?

Vilken härlig underbar höstmåndag! Kl är 11.00 och jag har redan hunnit med att bokföra, momsdeklarerat och hjälp en kund till att må bättre. Nu blir det lite fisksoppelunch och sen ska jag träffa goa Karin på näringslivskontoret om planer om framtiden. Har ni starta eget i tankarna kontakta Karin på Näringslivskontoret, jag har jobbat med denna sprudlande, underbara kvinna innan hon börja där så det är lätt att mötet bli lite längre än vanligt. :)


Helgen som var tog jag ledigt(förutom några nödvändiga mail) i hela 3 dar, fre-sön. På fredagen drog vi till Sälen och bada på Experium och visa familjen vart jag jobbade. Efter det blev det lunch på "On the rocks" och lite shopping på Stadium, först på Experium och sen på Outleten på vägen hem. Tycker jag kunde shoppa lite då jag dels har rabatt och att badet inte kosta nåt. Man kan göra riktiga fynd på dom affärerna som finns i Sälen, hitta mer där på en kvart än vad jag gjorde 3 dagar i Stockholm city förre helgen. Har annars pysslat på med sånt jag inte hunnit med, äpplena vart äntligen mos och lingonen blev sylt, bakat och fikat en hel del. Bara varit med familjen, skrotat runt i mjukiskläder, osminka och opiffad, skööönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar