tisdag 12 oktober 2010

FriskvårdsFokus tar friskvårdstimme

Hemkommen från en skön friskvårdstimme som jag hade i våran fina simhall. Simma en kilometer och tog sedan lugnt med energigivande ansiktsmask, bodyscrub och hårinpackning. Känner mig som en ny människa och redo att ge mig in på dagen utmaningar.
De har frågat mig ett flertal gånger om jag vill leda vattengympa nere på Simhallen, och ja det har jag vela med jag måste ha tiden och utbildningen, så det har inte blivit av. Men nu har dom hittat en tjej från Mora som kommer att köra. Så visa gärna erat intresse och gå, för det är skonsamt för kroppen, roligt och det är du som bestämmer hur jobbigt det blir. Jag vet iallafall att jag kommer gå själv när jag kan och rekommendera det till mina kunder som behöver det.

Fick nyss ett mail på en förhandstitt på en artikel som en journalist var här och gjorde i förra veckan, och det vart en massa tokfel som jag verkligen hoppas att det ändras. Så budskapet och all fakta blir rätt. Första artikeln om mig vill jag verkligen att det ska bli bra, hade vela göra den själv.:)

Och igår fick jag frågan igen om jag vela föreläsa på "Våga Drömma" den 18 nov, som inspiration till kvinnligt företagande. Och jag sa JA! Klart jag ska ju.
Ha en härlig tisdag alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar