onsdag 13 oktober 2010

94 sidvisningar 0 kommentarer

Så ser statistiken ut här på sidan 94 sidvisningar igår, det är en del som kikar in men feedbacken är inge vidare. Inte en kommentar sen augusti. Jag kanske skriver tråkigt, vad vill ni läsa om? Mat, träning, mental träning, mer om produkterna , säg bara till. Denna blogg är meningen att ge er information på ett bra sätt vad som händer i mitt företag (och lite privat emellanåt)och genom er blir jag bättre.

En av mina absoluta favoritbloggar där jag finner mycket inspiration är Olga Rönnbergs (jag brukar kalla henne "plankdrottningen"), personlig tränare och 5-barnsmor. Hon har startat en en utmaning om en sockerfri månad, så jag och en vän till mig hängde på det igår. Är ni med? Med sockerfri månad drog vi gränsen vid godis och fika, då det var våra stora svagheter. Sen är det socker i ALLT, ALLT; ALLT. Så det blev äppelmos på gröten i morse bland annat. Vart eran gräns går bestämmer ni. Perfekt läge nu tycker innan julen och julgodistider. Olgas blogg: http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/

1 kommentar:

  1. Hej! Jag skulle skriva till inlägget igår... det kom nåt emellan. Ville iaf säga att jag tycker det är roligt att du kommer till våga drömma! Jag ska försöka komma då om allt klaffar. Olga är min favorit också! Kul! Jag tycker det är roligt med lite blandat, tips och sånt. Många Kramar!

    SvaraRadera