lördag 12 december 2009

Christmas spirit!









Jag hur är det med julkänslan? Här flödar både julmusik( The Pouges- Fairytale of New York, Ulf Lundell- Snart kommer änglarna att landa och såklart Band aid-do they know its christmas?)och julpynt och julbak! Det som förstörde det lite var att Klimpen åkte och jobba igår och kommer inte hem förrän 22/12. Han missar då vårat årliga besök på Tomteland, tänkte ha barnvakt åt Lily så Liv får ha sin mamma för sig själv lite.
Annonsen kom ut i onsdagas och jag blev nöjd med den, men det är jättesvårt tycker jag. Vad ska man ha i den, inte för mycket, inte för lite, ska man ha öppetider, öppet hus dag? Vad tycker ni om nu nu såg den, jag tar gärna emot feedback, och det går utmärkt att vara anonym, men jag tycker all form av feedback är bra.
Det blir inte mycket gjort nu när man är hemma själv, jag får vara glad att i inte Lily stängt av datan än. Hon är överallt, drar ut allt och stoppar verkligen allt i mun eller tuggar sönder saker, så nu ska ut med henne, känner mig lite piggare idag iaf efter sprutan men har jäkligt ont i armen. Men nu är det gjort på oss alla, bara barnen som ska få dos 2 nästa vecka, sen ska Liv få havrix 3 veckor efter den, stackars barn, blir dyrt med alla mutor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar