måndag 14 december 2009

Helgen







Det har varit en lugn helg, vi har mest varit hemma, gått till västäng bara är ju ganska billös har bara lilla pegan hemma och den har jag ställt av. Skulle fått tummen ur och satt ut den på annons men jag tycker det är så drygt men alla 1000 dumma frågor man får av alla som ringer.Det är varit en hel del barn här i helgen också, och jag tycker om det jag vill ha folk runt mig. Dennis sov här en natt och dagen efter fick jag komma på hans och Livs "tiater" med bla. trolleri och bollkastning.

Lilla Lily sover just nu ute på gården i vagnen,(bara inte famun ser det som är rädd för att nån böbbökall kommer) brukar sova inne eller på balkongen annars men vi har varit ute och gått och drygt var det att dra den i snön men bra för mig som ätit alldeles för mycket julfika
Vi har även roat oss med att prova sandaler och solhattar Lily tyckte inte det var alltför kul, gissa om vi längtar till Thailand, bara 6 veckor kvar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar