måndag 22 februari 2010

Changes


Förändring . Det händer mycket saker omkring mig nu som jag inte kan göra ett skvatt åt. Kontrollmänniska som jag är känns det för jävligt, men livet ändras och det kan gå fort och det kan gå sakta, endel känns bra och endel känns dåliga och jag hoppas att allt i slutändan blir till något bra.


Jag tycker väl egentligen inet om att skriva i gåtor då jag faktiskt stör mig på dom som gör det, men det här tar upp mycket av min tanketid nu och kunde inte låta bli, utan att blotta det totalt.För det handlar inte om mig men det påverkar mig.


Nåt som jag heller inte kan göra nåt åt är den förbaskade träningsvärken som kom efter roligaste träningsconventet i lördags. Går som med träben nu men vad det var värt det, jättekul. Imorgon om detta här släppt ska jag och min kära och äldsta vän Marlene gå på cirkelträning. Har glömt bort hur kul det var att träna med andra, man glömmer liksom bort att det är jobbigt för det är såkul. Visst är det smidigt att träna själv och alldeles gratis att vara sin egen styrketräningsinstruktör, men hur kul är det? Har inte gått regelbundet på gruppträning sen Liv kanske var 1-2 år, då jag Hannah och Eva, småbarnsmammorna från Rot gick på step-up.


Nedräkningen har börjat om 5 dar kommer han hem som får mitt hjärta att slå onormalt fort, kärleken min.

1 kommentar:

  1. Ja, ibland händer det saker runtomkring oss som man inte kan påverka - jag går igenom samma sak själv just nu. Men vi ska prövas och växa i livet och allt har sin mening! Kram på dig!

    SvaraRadera