tisdag 2 mars 2010

Konstigt?!

Det verkar vara nåt konstigt med bloggen, när man går in på sidan så kommer det upp en ruta att man ska logga in på : yourasianvacation, undrar om ni läsare råkar ut för det också? Jag har då ingen aning om vad som hänt. Ok, asien/thai var bra men så galen har jag inte blivit.

Dåligt bloggat har det blivit också både sambo och skolbarn hemma denna sportlovsvecka och det = kvalitetstid istället. Inte tänkt jobba så mycket då Liv har lov, tacka nej till ett heltidsjobb i sommar då det var omöjligt för jag är föräldraledig heltid tills 1 sep. Och om man har dagisplats då är heller ingen garanti, men vi har ju trots allt stått i kö sen hon var 1 månad. Har dock tagit på mig andra nya deltidsjobb i Älvdalen genom FriskvårdsFokus. Kul. Alltid nåt nytt så man hinner aldrig tröttna.

Nåt annat nytt är min frisyr, uppklippt rejält med polisong på ena sidan men har behållt längden och Linda la även i 3 nyanser av blont och lite mörkt. Fint vart det.
Bildbevis har jag fått frågan om. Hmm jag är inte den som sitter och knäpper egobilder men ni kanske kan få se mig live för alla som ska ut på lördagen, det ska jag för första gången på 2 år. Kan ju bli riktigt underhållande, haha. Ska ha lite middag först för att fira 25-åringen sen hoppas vi att det är något att gå ut på.
Nu väntar DHW, spännande!

6 kommentarer:

  1. Ja det blir så åt mig också! Om att man ska logga in alltså....

    SvaraRadera
  2. Vad konstig, måste kontakta nån support.

    SvaraRadera
  3. ÅÅåååååh, vad kul med förändring!! Vi ser fram emot lördagen jätte mycket, det ska bli kul :)Kram!

    SvaraRadera
  4. Ja Cajsa det ska bli roligt, kul att ni kommer!Kram

    SvaraRadera
  5. Åh va snyggt det låter!! Få se då :) Och bra att du är het på arbetsmarknaden! Trevlig helg <3

    SvaraRadera
  6. Nej men min blogspot har blivit konstig på så sätt att jag inte kan byta mellan olika handstilar längre :S & lägger jag in ett foto syns det inte förrens efter jag laddat in inlägget *humm*

    SvaraRadera