tisdag 25 maj 2010

Paket!













Går i väntan på paket, och hur roligt är inte det, litet som stort, gratis eller svindyrt:) Denna gången är det ett stort ,har beställt produkter för x antal tusen, smink, hudvård, kroppsvård, hårprodukter,solprodukter, penselset m. m. Längtar! Varje tjejs dröm att ha ett sånt lager hemma.
Kan ju var bäst att bunkra upp, tiden går så fort så det står inte på förrän jag har 2 tonårsdöttrar. Men nu var det tänkt till mina kunder, ja och mig såklart.:)
Nu är det inte bara på " Domus" man kan köpa smink i Älvdalen. Halleluja!

4 kommentarer:

  1. Å! ja måste besöka dig sen när de där har kommit!
    Å ja e på besök i dalen såklart!

    SvaraRadera
  2. Kommer tidigast på torsdag trodde dom:)Bara att kika förbi, slå en pling innan ifall du vill vara på säkra sidan:) 0703663749

    SvaraRadera
  3. Så bra! Får du hem någon Refining Mask?! Då vill ja ha en sådan! Ha en bra dag, nu ska ja till blommorna och pyssla om dem!

    SvaraRadera
  4. Då lägger jag undan den när den har kommit:) tidigast imorgon, eller fredag skulle den vara här_)...Ha en bra dag du med. Härligt med blommor, nu är verkligen blominspirationen här, dock har jag väldigt ogröna fingar:)

    SvaraRadera