onsdag 3 november 2010

Höstovsvecka

Här hemma har barnen höstlov, det äldsta blev sjuk igår, men är nu iallafall på bättringsvägen och hoppas vi kan hitta på nåt under resten av veckan. Jag har varit på kvällskurs 3 dar i rad, marknadsföring, det kan man lära sig lära sig för mycket utav.
Men jag känner att jag vill ha mer!

Har varit fika och godisfri i 3 veckor, - 3 kg på vågen utan några förändringar annars, bra konsekvens. Gjorde varm choklad ikväll, klara av att dricka halva koppen och fy f-nvad jag mår skit nu, hög på socker och illamående.
Så det är ju ganska tydligt vad min kropp vill ha.

Jobb imorgon på vackra Smidgården och sen tjejkväll på en butik i Mora på kvällen.

Nu ringde det precis och jag ska gå ner och ta emot en älgköttsleverans så här 22.00, härligt att fylla frysen med nyttigt vilt kött som sprungit i Älvdalsskogarna. Så då får jag lov att sluta. Gonatt allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar