tisdag 29 september 2009

Barnvagnspromenader!

Hitta en bild, ser väldigt amerikansk ut tycker jag, vart annars kan dom hitta på nåt sånt här? En blandning mellan crosstrainer och barnvagn. Inget för mig tror jag, jag älskar att ut och gå med Lily så skönt att dra vagn och hon sover skönt i den. Ett tips är att ställa in styret/handtaget( vad heter det?) på barnvagnen så att armbågsleden är i 90 ¤ och handleden rak. Och ett annat tips är att greppa vagnen underifrån så att man drar ihop skulderbladen så dom musklerna som glöms bort får arbeta lite. Och bra musik så går man lite fortare!=)

1 kommentar:

  1. Hej Carola.
    Va roligt att du hittat till min blogg (och att du kommenterade så att jag hittar till din).
    Jag tror verkligen på Annas profylax så det är roligt att höra en till som haft nytta av den under förlossningen. Jag tror mycket på det här med rätt inställning och mental förberedelse och hoppas verkligen att jag kan hålla mig i det skick att jag håller fast vid det under förlossningen :)
    Roligt att läsa din blogg. Och fina grejer du säljer. Jag har oljan, som är super, och vetevärmaren (som jag hoppas kommer göra susen under förlossningen). Bra att veta var man kan shoppa loss :)
    /Sofia.

    SvaraRadera