tisdag 29 september 2009

Lovley monday eller manic monday?


Jag väljer då http://www.lovleymonday.se/ , bestämma mina egna arbetstider, hur mycket jag vill jobba och då bestämmer jag ju lönen också, ingen måndagsångest. Kolla in på sidan alla duktiga företagande dalkullor och från Älvdalen är såklart Hannah med, http://www.hannaholivia.blogg.se , hon kan hon! Och för er som missa att dom var med på radio igårså kan du lyssna här: http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1971322&BroadcastDate=&IsBlock=

Vilken bra grej, nätverk och samarbete tror jag är det som krävs för att bli framgångsrik företagare, och som ensam företagare, behöver man "arbetskollegor", har sagt det förr, jobbarkompisar är inte underskattat(om man nu ni inte trivs med dem=)) trots att manträffar massa folk i jobbet så är det inte samma sak, man behöver ventilera med nån också.


Hann inte riktigt med att blogga igår, jag fyllde år, ja hela 27 år , jag är inte den som kommer hymla med hur gammal jag är efter jag fyllt 20. Känns inget speciellt, ingen ångest. Dagen var full med besök och en massa fika slank ner, så idag blir det nyttigt igen före att återigen fika på lördag när Klimpen kommer hem, längtar!


Nu ska jag och Lily ut & gå i sköna höstvädret, jag älskar höst. Har sedan 2 massager inbokade.

2 kommentarer:

  1. Åh, vad kul att du bloggar! Både för att kolla grejor man kan köpa och för att läsa hur du har det :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det var på tiden=) Det blir väl det mesta kring företaget, men det går ju inet att undgå att skriva om annat när man är hemma och är mamma på heltid=)kram

    SvaraRadera