fredag 11 september 2009










Välkommen till min blogg! Den här bloggen kommer mestadels att handla om mitt företag FriskvårdsFokus Dalarna och mitt företagande och alla viktiga bitar kring det som hälsa, mat & träning.




Jag skaffade mig en F-skattesedel i Januari 2008, det var tänkt som en extrainkomst vid sídan av mitt pluggande, och att få en inblick hur företagandet fungerar, och det blev inte bara ett skolprojekt, jag blev fast. Dels för att det är så kul, och för att jag kan planera min tid då har jag har 2 små.Jag är ganska rastlös av mig på både ont & gott och under min föräldraledighet har jag börjat planera inför framtiden och det lutar åt att jag ska fortsätta med min egna firma på heltid, vad det nu betyder när man är egen, kan ju vara allt från 1%-300%, men det jag menar är att jag kommer då inte ha några andra anställningar. Är som sagt hemma med lilla Lily nu, 7 månader och det är inte så lugnt att "bara vara hemma" men jag behöver stimulans och har lite massagejobb under tiden och har även blivit återförsäljare av Lundmyr of Sweden http://www.lundmyr.com/ och Svenska Spikmattan från Cura Comp http://www.spikmattan.com/. Jag kommer att hålla ett lågt pris på mina produkter om man jämför med ute i affärer och e-handeln, då jag kommer i första hand ha det som hemförsäljning & homepartyn och har då ingen hyra jag måste arbeta ihop till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar