söndag 20 september 2009

Träning!


Samtidigt som jag tog min licens som styrketräningsinstrutör genom S.A.F.E så plussa jag på stickan, välplanerat men ändå oväntat, jag var i min bästa form någonsin och skulle gå till den sämsta, och kunde inte fortsätta träna som jag vela. Alla ni som varit gravida vet alla härliga krämpor, illamåendet och tröttheten gjorde att jag inte kunde styrketräna, så det blev promenader och simning och lite yoga. Gick sådär med yogan, det sista vi läste innan examen var fitnessyoga och jag var höggravid, gick inte så bra.


Nu 7 månader efter förlossningen så är jag laddad att ta tag i styrketräningen och bli lite fastare igen. Jag har nämligen trappat ner med amningen och bebis och jag skiljas från varann några timmar utan att varken hon eller jag bryter ihop. Undra vilket av alla fräscha gym jag ska välja i Älvdalen? Börjar nog hemma med min egen kroppstyngd, den räcker till bra. =) Nån bra finansiär som kan sponsra ett gym så kan jag starta ett?

3 kommentarer:

  1. Yes. Vad härligt att du bloggar - och vad härligt att du kör vidare med ditt företag. Hurra! Jag vet att ledjan som öppnade i Orsa Bowling förut ville öppna gym i Älvdalen, då i simhallen. Men eftersom framtiden där var osöker så blev det inget. Men kolla med dem, så kanske du kan rigga det?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jaaaa! Snälla starta ett fräscht gym här uppe. Du får gärna köra några pass med spinning, box och annat skoj i veckan :-)

    /Lina

    SvaraRadera
  3. Ja om jag hade varit tuff nog att lägga ut dom pengarna, det hade säkert gott, just nu är jag hemma och är mamma på heltid(ja jag hinner jobba lite deltid oxå=)) men det kommer att komma någonting i framtiden, hur som helst... det behövs jag vet!=)

    SvaraRadera