torsdag 24 september 2009

Visning



















Gårdagen hos Sara var lyckad, mina vetevärmare tog slut och fick beställning på fler sålde även lite annat från Lundmyr. Förstår att vetevärmarna tog slut, helt underbara och till ett bra pris 299:- ord pris är ca 350:- Och en del återförsäljare tar 400:-. vilket ocker. Hellre ett bra pris så folk har råd att köpa.Boka även in ett till "party", ska då ha lite annat stuk, lite mer spakväll, med prova på sittandes massage och prova på Svenska Spikmattan, ska bli kul.


Det jag visa upp igår var bland annat:

Jag får inte till det här bilder så jag gör så här, tills jag vet hur(tacksam för tips):
1.Vanthållare, nu finns det en möjlighet att få behålla dom små vantarna på hela vintern.
Pris: 99:-

2. Bordsunderlägg. Finns i trycken, "älskling" och "gullunge" hemma.
Pris: 20:-

3. Underbart påslakansset, mjukt och härligt material. "godnatt älskling" står det på örngottet och ett broderat hjärta på påslakanet. Finns även spjälskydd att köpa till.
Pris:350:- (ord pris 400:-)

4. Massageolja/badolja, en naturell ekologisk och vegetabilisk olja. fungerar bra till den gravida som förberedande olja inför förlossning och till att smörja magen med, och till både bebis och mamma/pappa efteråt.
Pris: 120:-

5. Kanonbra vetevärmare som går även att ha som kylande. Finns i färgerna Röd, svart och mullvad och tryck "favorit" eller "älskling". Pris 299:- ord pris 350:-

6. Kabelstickad babyfilt till din "million dollar baby" som är så fint att man kan ha det som överkast, Lily har ett såklart. Pris 499:-
Så bra grejer som jag är väldigt nöjd med, bra kvalité och det går att ärva. Unisex. Allt är i vitt, svart eller rött, inget rosa eller blått. Finns även mammakläder, smycken och hundartiklar, och snart en "home" serie. Kul!
Vill du beställa eller ha nåt av de som är hemma(bilderna ovan), maila eller ring mig.
Hämtas på lassisvägen i Älvdalen eller skickas med posten portovillkor. Betalning kontant eller bankgiro.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar