onsdag 23 september 2009

Party, Party!

Ikväll ska jag och flickorna till Sara det kommer en och ska ha ljusparty och jag ska även presentera mina produkter från Lundmyr och Svenska Spikmattan. Ska bli kul, det är ju inget "homepartykoncept" vanligtvis och det kan ju vara lite kul istället för allt vanligt, typ tupperware osv. Värdinnan får 10% på sin beställning och om hennes vänner handlar för 3000:- får hon en ½ timmes valfri behandling hos mig, 6000:- 1 timme osv.

Men först ska jag och Lily( såklart )på företagarfrukost på hotellet, jag behöver nämligen lite info om den nya lagen som blir i januari om kassaregisterlagen,http://www.skatteverket.se/fordigsomar/foretagare/kassaregister.4.121b82f011a74172e5880005263.html
Och jag är en sån som inte orkar läsa mig till och tar inte in så bra, utan vill gärna att nån förklarar, och sen ska det bli gott med lite annan frukost än gröten jag äter varje morgon.=)

Och idag kommer Jennie på lunch, jag har inte varit en bra vän på sistone, och tiden den bara flyger iväg och sen har det helt plötsligt gått några månader om inte mer. Jag bjuder på en enkel, god & nyttig soppa jag kommit på.

Carola´s snabbsoppa 4 pers

1 burk kokosmjölk, vanlig, light eller smaksatt.
2 ½ burk vatten (kokosmjölkburken)
1 påse thai wokgrönsaker
Koka upp det och salta och ha i hummerfond alt. fisk eller hönsbuljong efter smak.
Tärna i ett 4-pack laxfileér och stäng av plattan, då fisk bli klar på nolltid, annars blir det inget gott.
Smaklig måltid!


Jag är ju ganska ovan bloggare och hur kan jag lägga till andra bloggar jag vill länka, ni som kikar in? Och går det att kolla sidvisningar, vore kul och veta om nån hittat hit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar