tisdag 22 september 2009

Möte på Näringslivskontoret

Idag ska jag och Lily träffa Karin på Näringslivskontoret, hon har varit min handledare och stöd under hela projekttiden och före och efter. Hon har verkligen rett ut många funderingar kring, bokföring, moms & skatt, allt sånt tråk, som är så tråkigt innan man fattar, sen är det enkelt bara man har kommit in i det.

Det är kanon att det finns så mycket hjälp och gratis dessutom. Gick en företagarskola där och det har hjälp mig mycket. http://www.w7dalarna.se/ Och nu pågår projekt för fullt för kvinnligt företagande! Så bra, så ta chansen!

Annars går det i ett här hemma, fullt upp med mina små, skola, simskola, föräldramöten, sjukstugan och mat och allt annat där emellan, tur det kanske så går dagarna undan och Klimpen kommer hem någon gång, 10 dar kvar nu. Han är min svaghet, att man kan vara så beroende av en annan människa, stolt kvinna som man är.=D
Nu till Karin, ska bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar