torsdag 15 oktober 2009

Dåligt bloggande...

Inte blir det mycket bloggande nu när mannen är hemma, då jag egentligen har tid. Men jag är social med han och sen har det blivit lite mycket kring flytten. Allt är klart och vi komma bo där den 1:a december för då kommer det in en ny hyresgäst här. I tankarna inreder jag för fullt idag har jag beställt lite bokstäver till flickornas rum dessa som var billiga och fina. http://www.gullgrodan.se/trabokstaver-12cm-p-541.html Det är en sida som jag har beställt ifrån förr fina saker som är ganska billiga, köpte yogabyxor och tröja när jag var gravid där som jag kan ha även nu, rosa & bruna, finns en bild här på bloggen när jag yogar i v 30.

Idag har vi även pysslat lite med att göra i ordning speglar av gamla hästselar(lokor, bogträn), dom gjorde så förr och dom blir så fina. har försökt hitta en bild på nätet men hitta bara denna http://www.metropol.se/auctions/bildshow/default.asp?OG={0BE137BA-3E41-415E-BA0F-FE1D0AAE0DA6}&extra={0BE137BA-3E41-415E-BA0F-FE1D0AAE0DA6}och den var inte omgjord.Och mina 2 par är i västäng en ska jag har som den är lite läder kvar på den och mönster, och en annan enklare ska jag måla vit, såklart. Mycket vitt i vårat hem. Och det kommer passa så bra i prästgården, dit vi ska flytta. Och där kommer jag kunna göra i ordning ett behandlingsrum, kommer blir kanon ska då satsa på mitt egna mer när vi flyttar dit. Har en fundering på att börja jobba halvtid efter nyår om Klimpen kommer fortsätta ha ett sånt här shema borta 12 dar hemma 16 dar. Men vi får se, det blir efter nyår när vi kommit i ordning.
Annars är det full fart här hemma,Lily vill mest stå upp och träna gå. Och Livan hon har snart lärt sig simma och vi planerar inför hennes 6 årskalas med Halloweentema nästa helg, stora tjejen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar