torsdag 22 oktober 2009

Sympathy for the devil

Jag har märkt att det är svårt att bara skriva om företagandet i bloggen som jag hade tänkt. Det är inte det att det inte finns något att skriva om men jag kan ju inte låta bli att skriva om det finaste jag har, min familj som jag är så tolt och lycklig över att jag har.
Och vad står på schemat idag då? Vi har nyss lämnat förskolebarnet på förskolan och snart bär det av ut på promenad med Lily som vanligt när Liv är på skolan. Bvc på em och simskoleavslutning, Liv är har blivit så duktig, blir toppen det inför Thailand att hon kan simma lite. Mamma ska sitta hemma med Lily när vi är på simhallen så Liv får vara med mig lite själv (vikigt) och sen tänkte om det går för mim mor att jag åker och styrketränar när ungarna somnat, är rädd att jag ska komma av mig dom 2 veckorna Klimpen är borta och jobbar. Hade behövt komma iväg lite också, på gymmet där jag är det en riktigt bra hårdrocksskiva som jag brukar poppa, dom flesta vet kanske inte att jag har varit en riktig rockbrud innan jag blev mamma och rännde runt på konserter som, Iron Maiden, Motorhead, AC/DC, Alice Cooper bland annat, sist var när jag var höggravid med Liv då var det Rolling Stones, så bra. Jag var väl ingen med nitar och sånt men jag har en påse med gamla konserttischor någonstans, hihi.
http://www.youtube.com/watch?v=vw1hFRL3XAo
Nu ropar bebis, bebis bus!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar