onsdag 28 oktober 2009

Nu är det jul igen!







Ja det står faktiskt inte på förrän det är jul, älskar jul, men ska försöka att inte shoppa allt för mycket julklappar i år då vi ska shoppa loss i Bangkok i Januari. Men till barnen blir det lite grann, sitter och kikar runt på en massa roliga sidor nu och hur lätt är det inte att klicka iväg en beställning, men jag ska hejda mig ett tag till.

Det ska ju öppna en ny barnbutik i Mora av Katarina Estenberg, en tjej lika gammal som mig som också har 2 tjejer. Om jag kommer ihåg rätt så öppnar den 5 november mittemot biblioteket, nästan bredvis my sushi, hon har en massa spännande märken så där blir nog en hel julshopping. Har för mig att den heter "Toddler" och att det är en franschisekedja.(stavning?!)
Jag håller själv på sätta ihop lite julklappstips med bra priser, frågan är om jag vågar sätta ihop en annons då vi flyttar den 1:a december så vill jag helst att lokalen ska vara något sånär i ordning, så inte första intrycket blir; kaos! Kommer även att sätta ut erbjudandena här inom kort.
Bara för att vi flyttar så vill jag handla en hel del, det ska ju passa in där, det är fler fönster då behövs det mer gardiner och det behövs mer belysning, förvaringen är annat osv.
Nu vakna höstlovsbarnet, och den lilla och sover första luren på dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar