måndag 28 december 2009

Blogg & jobbuppehåll












Ja här har det varit lugnt på blogg och jobbfronten en vecka, och av den andledning att tiden har gått till min älskade familj. Julen var lugn, skön & mysig med lagom mycket julklappar och bästa sällskapet. Lily var väldigt lycklig att få träffa Tomten och grina när vi tog henne igen, konstigt det var typ förra julen som Liv våga gå fram första gången.

Idag börja jag jobba lite igen och tar hand om de jullediga och det gör ingenting för jag får min efterlängtade semester den 26:e. Tar en paus på nyårsafton och bjuder familjen på våran årliga skörd av filér (lamm, älg, kalv) med tillbehör. Jobbar redan på nyårsdagen på vackra Smidgården i Fryksås. Och nyårslöften ska ges, vad har ni tänkt? Jag är egentligen inte så mycket för nyårslöften men jag fundera lite på vad jag vill ska bli bättre år 2010 idag,och det vore nog mera tid till mig själv och göra må-bra-saker. och leva i nuet Men hur som helst kommer det blir ännu ett underbart år, med nya mål, äventyr och utmaningar.
God fortsättning på er!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar