söndag 3 januari 2010

2009 & 2010






Nytt år, redan! Uttjatat men f-n vad tiden går fort, fortare för varje år.
2009 var ett underbart år, början var en lång väntan men sen kom hon efter 13 dagar övertid 4880 g 54 cm , världens finaste Lily Elsa Carola. Från att inte kunna göra så mycket så tog hon sitt första steg på årets sista dag. Livan tappade sina första tänder, började förskolan och fyllde 6 år. Vi bokade en resa till Thailand och nu är det bara 23 dagar kvar tills vi åker.,
Vi firade 2 årig förlovning och 3 år tillsammans nu snart 4 år. På arbetsfronten börja jag jobba lite smått under det senare halvåret och tog in produkter från Lundmyr of Sweden och Svenska Spikmattan.

Det här även hänt en del jobbiga saker under året, men jag har lärt mig något av det också och blev återigen påmind om hur skört livet är och hur viktigt det är att leva nu
Fick ett litet paket i mellandagarna(bilden längst upp)av min älskling i mellandagarna trots att julafton hade varit och jag hade varken namnsdag, fyllde år eller något annat. Tack min fina älskling.
Jag gör ett bokslut på ett underbart 2009 och ser i fram emot vad 2010 har för överrasningar .
Har jobbat de 2 första dagarna av året och idag blir det till att slänga ut julgran, ut med julen in med vår. Imorgon blir det bokslut även för företaget. Ska bli skönt, sen är det väl dags att börja packa in för en välförtjänt semester och åka till värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar