söndag 20 december 2009

Jag älskar mitt liv!


















Allt går inte på räls ibland men för det mesta går jäkligt bra och bara uppåt och för år klår det andra fantastiska året, allt blir bara bättre och bättre fast det redan är bra=). Har 2 underbara och friska barn och världens bästa kärlek (han är också frisk=)).
Vi saknar han så här hemma, i "bara" 10 dar är borta denna vända, så 2 nätter till. Lider med han som missar så mycket, men egentligen är han hemma mer än borta.
Igår hade Lily en heldag med famun och jag och Livan hade en heldag på Tomteland. Vi hade sällskap av Olivia och Marlene till 14, sen fick dom lov åka hem till lillebror. Jag och Livan var kvar tills det stängde och vi hade så mysigt inte ett gnäll och grin. Och kylan var det minsta problemet, frös inte alls.
Barnen är mitt allt, barn är livet och varenda förälder kan nog hålla med mig på det. Och denna jul är vi en till i familjen, mys!

Idag lät den lilla mig sova till 06.45, vilken sovmorgon, så jag som la mig 21 igår är ju väldigt utvilad, har annars gått upp mellan 5-6 på sistone. Men när Klimpen är hemma turas vi om med nätterna och mornarna, så skönt. Sömn är väl otroligt viktigt för hälsan.
Nu sover den lilla "middag" och den stora ungen sover än, ska fixa lite inför lite smällkaramellpyssel. Det blir en hemma dag idag, lite kunder droppar in under dagen och vill ha julklappar.
Återkommer senare med lite sista minuten julklappstips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar