söndag 20 december 2009

Julklappstips i sista minuten!


















Är ni redan klara med alla julklapparna? Jag är det för en gångs skull, annars brukar jag få lov åka ner till Mora dagen innan julafton. Man behöver inte alltid åka neröver, vi har inte många butiker i Älvdalen med det några iallafall.
Det går bra att komma in varje dag fram till Julafton.

Tänkte tipsa er om det som jag har hemma. Lite "nyttiga" julkappar, inga leksaker.

Till de små:

Underlägg i "gullunge" och "älskling" 20:-
Vanthållare i "älskling" 99:-
Tallrik med sugpropp " älskling"79:-
Pickniclåda/mellislåda "älskling" 79:-
Sked "älskling" 33:-
Påsklakansset till spjälsäng 499:- (ord.pris 579:-)
Leggings/långkalsonger stl 2-4 år 179:-
Bad/massage olja 120:-
"Star" byxor stl 80 229:-
Till de stora:

Presentkort på julbehandling 60 min(helkroppspeeling och massage med en väldoftande kanel & vanlijolja alt. naturell olja 450:-
Presentkort på Klassisk massage60 min 450:-
Presentkort på produkter/behandlingar. Valfritt belopp.
Vetekudde 299:- (ord.pris 299:-)
Svenska Spikmattan 595:- (ord. pris 695:-
Avslappningscd 2 skivor till spikmattan 260:-
Massage & badolja, till magen för den gravide. 120:-
Gravidpaket, kroppsolja & vetekudde 400:- (ord.pris 470:-)
Jag har fortfarande inte fått till hur man får bilden till rätt text, någon som vet hur?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar