tisdag 23 februari 2010

Funderar


Ja som alla andra som bloggar undrar jag, vem läser min blogg egentligen? Ibland funderar jag hur intressant är det,? Det lilla,lilla jag delar av mig om mitt liv och mitt företag. Ska man fortsätta? Skriv gärna en rad, alltid kul med kommentarer,om ni fortfarande vill vara anonyma, var det men det går att skriva en rad eller fler ändå. Ha en bra dag på er allihop! Lev livet och älska och ta hand om dig själv och varann!

Idag är en sån dag som bilden ovan mitt huvud känns lika rörigt som Bangkoks elledningar...

7 kommentarer:

  1. Hej!!
    Jag följer din blogg, tycker att den är bra. kul att få lite tips och ideér på olika saker t ex det du säljer, inredning och träning.

    SvaraRadera
  2. Jag läser, det vet du :) Finns det några fina sängkläder till spjälsängen? Som är så där mjuka och sköna, de jag har nu till Leo är ingen hit... Hoppas alla är bra med er. Kram!

    SvaraRadera
  3. Och jag läser ju så klart! Och självklart ska du fortsätta blogga...Kram kram!

    SvaraRadera
  4. Tycker du ska forsätta blogga, tycker det är roligt(får insperation) om träning, med ditt företag(kanske kommer som kund såsmåningom) mm mm//Anna

    SvaraRadera
  5. Brukar kika in ibland :) Undrar vilka som läser min med. Endel vet man ju men de anonyma verkar inte vilja avslöja sig

    SvaraRadera