tisdag 23 februari 2010

Snö, kyla och elände


Tänker då absolut inte blogga om rubriken, det får man nog av. Ikväll kom mamman i huset iväg på cirkelträning. Skönt, socialt och kul, och sen att jag redan hade träningsvärk ja det hade jag haft fast jag legat i soffan och också. Ut och träna folk, det är så bra för din mentala och fysiska hälsa. Alla må-bra hormoner kommer igång, och man behöver inte tokträna för att det ska ge resultat eller för att man ska må bättre. Och glöm för guds skull inte att äta efteråt för att tillgodogöra det bästa av träningen, ät helst inom 30 min, både protein och kolhydrater.

Imorgon väntar en 1- årskoll och vaccin (inte kul) för min lilla gofis Lily. 1 år, ja hon är ju 1 år helt otroligt. Och Liv, min stora tjej har också växt nåt enormt och blivit 6 år, det är skola och kompisar som gäller för henne för det mesta det är ju sååå trååååkigt att bara vara hemma med mig och Lily. Som tur än vill hon ifall ha fredagsmys med mig, längtar dit för då är vi hela familjen samlade, kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar