onsdag 31 mars 2010

En puss till påsk





















Ja det kan jag få av alla mina familjemedlemmar för Lily gofis har lärt sig att pussas.
Visar lite kort på Livans och mitt påskpyssel vi hade för 2 veckor sen, och det brukar vara lagom att sätta påskriset i vatten 2 veckor innan för nu börjar det bli fint och blomma ut
Det blir en påskmiddag här på prästgården, bestående av:
Lammfilé
Älgfilé
Kycklingklubbor
Prinskorv
ägghalvor
Olika sorters sill
Klyftpotatis+vanlig
Nubbesallad
Ägghalvor
Skaldjurspaté
Lax
Foccacia
Ostbricka
Apelsin och pepparkakscheescake
PÅSKGODIS
Och ja lite nyttigheter är det väl? Bra proteiner, bra fetter och omega 3
Åh vad hungrig jag blev nu. Tur att det är dags för en lunch strax.
Vad har ni på påskbuffén? Vad kan ni inte var utan?
Älskar att laga mat och tar gärna emot nya tips.
Glad påsk på er.
Som spikmatteförsäljare gjorde jag ett test på annan spikmatta som är ute på marknaden som jag fick gratis här om dan. Den var mycket mildare (visste jag egentligen redan eftersom den har många fler piggar) fast jag inte hade något på mig, efter 10 min gick upp för jag fick inte den effekt jag vela. Sen fick jag världens kliattack över hela ryggen och hur lätt är det att klia sig själv på ryggen. Så nu känns det ännu bättre att jag säljer rätt spikmatta, för mig iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar