tisdag 30 mars 2010

Blod

Ja jag fortsätter på blodtemat här av flera orsaker. Var idag till doktorn ( stort av mig)för jag har varit yr i en vecka och haft hjärtklappning och fick reda på att jag hade lågt blodtryck, nåt jag aldrig haft tidigare. Var på cirkelträning nyss iallafall och fick upp trycket mera. Hoppas det ger sig men jag skulle hålla koll på hjärtat då pappa har samma problem och fick det i 30-årsålder(och jag är snart där jag också) och han fick då en pacemaker inopererad. Men jag vill tro att hjärtklappningen beror på att kroppen vill få igång trycket bara.
Annars är jag pigg och frisk, lite snurrigare än vanligt, här behövs det ingen alkohol heller.=P

Och nu är vi snart en bil till Blodomloppet nån mer som känner suget? kostar ca 140-250 per person anmälningsavgift och rabatt varierar från ort till ort, man får iaf 40:- rabatt per person om man har icakort. Mer info kika in här: www.blodomloppet.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar