måndag 29 mars 2010

Blodomloppet

Tiden flyger iväg och snart var det en vecka sen jag blogga. Helgen gick undan, som vanligt. Klimpen är ju bara hemma på helgerna nu för tiden, och det känns som man måste hinna med så mycket, allt jag inte hinner under veckorna. Och hinna med varann framför allt. Blev av med en hel del barnprylar i helgen och det kändes befriande, och vi tänkte göra nåt kul för pengarna. Funderar på Experium, nån som varit där? Jag hade hellre bokat en tid hos Kristina i spat än och bada, får se hur jag gör. Det kanske jag gör också.

Var på en date i helgen, inte med älskade älskling. Men med min vän Marlene, vi var på Stil 10 i Mora, var en trevlig och rolig kväll. Träffa lite folk jag kände och åt god mat. Kändes konstigt men så skönt att vi 2 var barnfria en hel kväll. Mer såna roliga kvällar.

Sen tänkte jag höra om nån är intresserad av att följa till Borlänge 3 juni och gå eller springa Blodomloppet, 5km alt. 10 km. Blir vi 5 stycken så får vi en välfylld picnickasse att dela på efter målgången. Kom igen,nu så har ni en morot om ni vill hade vela springa dom där kilometrarna, men det går bra att gå också. Man får också en t-shirt och en medalj och man uppmärksammar nåt så otroligt viktigt som blodgivningen. Jag är en av alla som behövt blod, och det är en färskvara.
Säg till så anmäler jag, anmälan ska vara inne senast 11 maj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar