tisdag 23 mars 2010

Och så kom snön igen...

...men snart är det dags för sommartid och påsk. Härliga tider.
Ja vem blir inte påverkad av vädret, iallafall jag.
Igår hade jag enorm energi och städa igenom lägenheten som faktiskt är på 187 kvm och var ute på en 2 timmars promenad med Lily. Idag består dagens friskvård av en stund på spikmattan, bakning till Livans friluftsdag imorgon och till kvällen kommer Babsan och sitter hos flickorna och jag får upp i sporthallen och svettas lite till cirkelträning som har en ny bana ikväll, kul. Har dock träningsvärk efter ett styrkepass i söndags, men bara att bita ihop, sweet pain. Jag är iallafall så knäpp att jag kan tycka det är skönt att få lite träningsvärk, bara för att man blir påmind att man gjort nåt. Oftast får jag i samma muskler, framsida lår, triceps och rygg (latissimus dorsi). Såna här dagar passar perfekt att få saker gjort vid datan, inte bara blogga. Men skulle ha gjort nya behandlingsmenyer och reklamblad till spadagen till exempel, men skrivaren har gått sönder. Typiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar