måndag 22 mars 2010

Spakväll på Älvdalens Simhall

Den 5:e maj 17-21 blir det spakväll på våran fina simhall. Jag kommer vara där och erbjuda mina tjänster under kvällen och även ha med mig produkter från Lundmyr of Sweden och Svenska Spikmattan för försäljning.

Det jag erbjuder under kvällen är:
  • Svensk Klassisk massage 30/ 60 min
  • Spamassage 30/60 min
  • Blivande mamma massage 30/60 min
  • Scrub helkropp 30 min
  • Scrub & massage 60 min
  • Fotbad, scrub & fotmassage 30 min
295:- 30 min
500:- 60 min

Det kommer också finnas möjlighet att prova på spikmatta 20 min, gratis.

Så kom och gör dig vårfräsch och ha en härlig kväll på Simhallen , ta behandling, simma, sola, basta. Härligt!
Bokning hos mig gör ni också till mig, först till kvarn som gäller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar