torsdag 6 maj 2010

Spakväll, BOT & Hula Hoop




Hade Spa-kväll igår på Älvdalens Simhall, hade för det mesta fullt upp trots att det inte var så jättemånga som kom. Alltid bra att ut och visa att man finns och få träffa nya kontakter. Kvällen skapade flera arbetstillfällen, jättekul. Få hoppas att det bli en till Spa-kväll till hösten, har varit det de 2 senaste åren under Hälsoveckan. Och det står inte på förrän den är, v 36 börjar den och nästa vecka ska jag göra klart mitt program.

Har en hel del uppdrag på gång nu och det känns kul, nästa vecka har jag ett jobb på vårdcentralen och sen blir det 2 kvällar på fina Smidgården i Fryksås. Jag längtar verkligen till jag ska börja jobba mer till hösten, älskar det jag gör och att jag är egen företagare.

Ovan visar jag lite bilder på en nyhet från Cura Comp (där jag får hem spikmattan ifrån). Rockringar, Hula Hoop dom väger 1,5 kg opch stärker musklerna i mage, rygg, midja, säte och lår, 5-10 min träning om dan rekommenderas. Vi har en hemma dock en betydligt lättare Hello Kitty variant, och det är svårt tycker jag, har inte använt en på många år. Finns en slät som rekommenderas till de som är slanka och en med massagevågor för dom normalviktiga och däröver. 349:- kostar dem.
Och sen tycker jag ni kan gå in här: http://kroppsterapeuterna.se/bot.html och skriva på erat namn för BOT-avdraget som uppmuntrar människor till att förebygga ohälsa och må bättre. Man kan dra av kostnader för massage och andra kroppsterapier, gäller då för ALLA. Hur fantastiskt vore inte det?
Ha en bra kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar