tisdag 4 maj 2010

Spakväll på Simhallen imorgon!

Kom och spa:a på Simhallen imorgon. Hade jag inte jämt haft fullt upp såna här kvällar/dagar hade jag själv tagit en helkväll.
Börjat med att värma upp med lite kondition/simning för att sen gå och köra lite styrka i lilla gymmet. Gå och duscha och basta och få inpacking i håret av de duktiga tjejerna på Salong Huvudgatan. Äta av fruktbuffén och mingla runt på minimässan. (jag kommer inte synas vid mitt bord så mycket då ja har behandlingar med det går bra att betalat till receptionen)
Och såklart boka en avkopplande behandling hos mig. Igår fanns det 4 tider kvar 250 :- för 30 min. Och spikmattan får man prova gratis och den är det kanonpris på just nu 465:- (ord. pris 695:-)
Bokning sker hos Simhallen 0251-80283. Eller drop-in om det finns tider kvar.
Varmt välkomna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar