onsdag 19 maj 2010

Vi kör!

Ja uppdraget jag skrev om nedan blir av. Med en planering på mindre än 2 veckor som jag hade velat haft iaf ett halvår på mig att göra, så kör jag ändå. Och har fått sänka ambitionen rejält, men tror det blir kanon iaf. Jag tar inte på mig nåt jag inte tror jag fixar. Kommer var den som håller i trådarna och komma kunna ta in annan personal när jag själv inte kan. Vad det blir ja det avslöjar jag till helgen. :) Och jag lovar att jag kommer göra reklam, är hemlig några dar till bara.
Nån gissning kanske?

Nåt annat nytt är att jag har blivit återförsäljare till Dermanord www.dermanord.se ett väletablerat märke som jag jobbat med tidigare på 2 olika arbetsplatser och bestämde mig nu att det blir det märke jag kör mina behandlingar med. Och i och med att jag tar hem produkter därifrån kommer jag även utöka min behandlingsmeny med bland annat Ansiktskur (rengöring, peeling, mask, ansiktsmassage.) Dom har produkter till kropp, ansikte, bebisar, mammor, mineralsmink bland annat. Och jag har provat väldigt mycket av det så det känns bra att att in det. För det går inte sälja nåt som man själv inte tycker är bra. Och jag har provat måååånga märken.
Märket kommer dock byta namn till Maria Åkerberg, för det finns ett märke i Norge som heter Dermanor. Men FriskvårdsFokus Dalarna det är mitt, bara mitt och blir kvar. Håller på jobba med en logga nu, har varit så svårt att bestämma men nu har jag hittat rätt och hoppas jag får det klart snart bara den rätta vill ta på sig uppdraget. Det skulle väl ha varit nåt jag skulle gjort innan jag drog igång företaget, men inte jag. Vill att det ska kännas rätt.

1 kommentar:

  1. Åh! Dermanord har ja letat efter! Perfekt, älskar deras produkter! kan man köpa enbart produkterna hos dej sen?! Ha de så bra/ Johanna

    SvaraRadera