torsdag 17 juni 2010

Livet pågår i full fart....

Oj tiden rusar iväg och jag har en sån där period jag inte hinner blogga, har börjat på flera inlägg men fått lov sluta och då tappat tråden helt när jag ska fortsätta. Vad har hänt sen sist då? Spakvällen jag skulle ha gick jättebra, så kul att komma ut till folk och ha lite spa och det är så uppskattat och man bli laddad med ny energi. Det behövs, för herregud vad energitjuvar jag har haft med och göra på sistone, blir helt matt. Tråkigt, jobbigt, ja och det är bara att försöka undvika det så gott det går och vara runt dom sån ger energi.

Haft några härliga sommardagar/kvällar. Bilden ovan är från min dejt med kärleken. Vi firade kärleken som varat i fyra år nu. Tre-rätters på lönnkrogen, mys hemma, cykeltur i Älvdalen på sena kvällen. Mys.

Liv har haft sin första skolavslutning, hon börjar bli väldigt stor och jag blir äldre, att jag blir äldre gör inget att Liv börjar bli stor börjar dock få lite panik över.





Fina gumman, hade svårt att hålla tillbaka tårarna i kyrkan helst när dom sjöng "Underbart", men fick rycka upp mig för jag är redan världens pinsammaste mamma.







Finisar, saknar min älskling han är borta på en 11 dagars jobbtur. Vilket liv man lever, går och längtar efter den man älskar och vill vara med halva tiden. Det är så många som tycker det är bra, att vi bland annat aldrig tröttnar på varann för att han är borta så mycket, och att det är därför man håller ihop. Ni vet inget, det är är jobbigt och inte alls så hälsosamt tycker jag när det enda man vill är att vara med varann. Ska bli ändring på det.


Finaste minstingarna, Lily & Sony.


Solstråle.



Ha en bra helg! Nu ska ännu en gång göra den bästa massagen någonsin!
Nu har jag äntligen börjat få ordning på bilder och text här på bloggen ,blond som jag är tog det sin lilla tid. Haha.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar