måndag 7 juni 2010

Proffspenslar för ½ priset!




Nu finns det möjlighet att köpa proffspenslar som man kan använda även till hemmabruk till ½ priset. Har kostat 995:- men kostar nu 500:- Gjorda av get och ponnyhår. Varförså billiga? det ska på nya namn då Dermnord håller på byter logga till grundaren Maria Åkerberg- deepskin organics. Passa på nu gäller endast till sista juli. Har endast ett set hemma nu, men tar hem nästa vecka igen, och det oftast tar beställningen bara 1 dag. Ringa, maila eller lämna en kommentar om jag ska lägga undan eller beställa hem fler.

Setet består av 9 penslar:
Puderborste
Rougeborste
Skuggpensel platt
Skuggpensel platt liten
Skuggpensel rund
Eyelinerpensel
Läpppensel
Ögonbrynspensel
Ögonbrynsborste+kam


Tvätta dom en gång i veckan med hair och body shampoo låt dom torka liggandes så det inte rinner ner ivatten i skaftet.


Sitter nu och väntar på nya arbetsstol, sadelstol. Ska bli så skönt att sitta på en riktig stol när jag gör vissa behandlingar det var inte en dag försent. Ikväll ska jag ha ett tjejgäng här i Älvdalen som bokat en spakväll med behandlingar. Ska bli jättekul, dom brukar var så uppskattade och jag får en massa ny energi.
Och Älvdalen behöver mera LYX!

Det finns 2 alternativ att välja på.
Alternativ 1:
Visning av produkter från Dermnanord, Cura Comp, & Lundmyr of Sweden. Prova på spikmattan och sittande massage med kläderna på ca 5-10 min gratis.

Alternativ 2:
Max 6 st minst 4 st. Visngar av produkter och prova på spikmattan. En varsin 30 minuters behandling för 195:- per/pers.

Värdinnan/värden får 10% på alla produkter och alla bokade behandlingar. Och uppnår försäljningen 3000:- får hon/han en 30 min valri behandling gratis, 6000:- 1 tim osv.
Ha en härlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar