onsdag 23 juni 2010

Välkommen in i behandlingsrummet

Välkommen in i behandlingsrummet på en liten rundtur.



Min massagebänk där man får avnjuta behandlingar, som i framtiden ska bytas ut mot en elektrisk sänk & höjbar bänk. Men denna blir kvar ett bra tag till, jättebra annars att bara fälla ihop och ta med när jag är ute på jobb.

Produkter till kropp & ansikte jag använder under behandlilng och lite av diplomen från mina utbildingar.

Utsikten från rummet, vår vackra bakgård.
Här får man hänga av sig.


Lite ny stil på visitkorten , bredvid ligger min nya kort för produktrekommendation.


Dermanordprodukter.

Mina produkter.
Så ser det ut nu men planerar för fullt hur jag vill ha det, men var sak tar sin tid.
Och en dag är jag kanske i en anna lokal med större utbud och kollegor kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar