tisdag 22 juni 2010

Yankee Candle

Bland det bästa med att vara egen företagare att man få plocka ut de bästa godbitarna man vill ha själv. Nåt som jag kommer ta hem till hösten är underbara Yankee Candle. Det är klart nu att jag är återförsäljare. Jag är en storkonsument vad det gäller ljus, under behandling har jag ca 18 ljus tända, mysigt ska det vara. På en arbetsplats jag jobba fick jag ha ett värmeljus tänt, för det var så dyrt. Yankee Candle är helt underbara, ljus från USA med hög kvalitet och är det ljus på marknaden som håller doften längst. Hela 90 dofter finns det att väjla på, min favorit just nu är Clean Cotton inne på toaletten.

Till nåt helt annat.
Var ikväll på information om ett tillskott som heter kyäni det lät jättebra och är säkert kanon, men jag är inte mycket för tillskott. Om man anstränger sig att äta bra, håller blodsockret och gör saker man må bra av håller man sig frisk, tycker jag. Det var blåbär och bland annat nonijuice där i, kommer ni ihåg den svindyra bluffjucien som såldes för några år sen?
Tillskotten var proppfulla i superbär och antioxdanter så det är bra tror jag. Reagera dock att säljaren( inte värdinnnan) gick ut och rökte när de var lite frågetid? Dom hade även kapslar av omega 3 och det är nåt som jag tycker kan svårt att få i sig, helst om inte alla i familjen är så förtjust i fisk, så skulle det avar ett tillskott så skulle det bli omega-3
Sen tror att placeoeffekten gör väldigt mycket, tankens kraft.
Samma med proteinpulver, jag kokar hellre ett ägg innan träning, eller gör en smörgås med keso och makrill eller en smootie med kesella(kvarg) i istället för att blanda ett pulver, naturligt och gott ska det vara. Oj vad rörigt det här blev, dags för duschen och sängen tror jag. Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar