tisdag 31 augusti 2010

Höst



Har glömt berätta vad som är nytt hemma på hyllorna. Här ser ni lite smink, bland annat "sun kissed powder", mascara, rouge, eyeliner, lipbalm, pennvässare med 2 olika storlekar, scrubvante, bomullsvante för inpacking av torra händer. Har endast en liten del av sortimentet hemma men tar gärna hem på beställning, ingen frakt på det och varorna brukar redan nästa dag.


Här ser ni lite produkter för hår, kropp, händer,fötter och olja för den gravide.

Ansiktsprodukter, Rengöring, peeling, ansiktsmask, ansiktsolor, dag & nattcreme. Olika för olika hudtyper.
Klickar ni på bilderna borde ni se priserna, annars fråga.



Hösten är verkligen här, brrr. Mysigt och skönt med frisk luft men den kom så på en gång. Är hemma med en krasslig liten flicka idag igen men hon är i alla fall på bättringsvägen. Nu sover hon middag och då gäller det att vara supereffektiv.

Kom på att Hälsoveckan startar redan nu på lördag, så idag lär jag upp med lite lappar tänkte jag, i sista sekunden. Finns en del tider kvar, på Spakvällen är det snart fullbokat. Den är på onsdag kväll nere på Simhallen. 17-21 Vill du inte ha en behandling kom gärna och kika på mitt mässbord vad jag har för produkter. Sen kommer jag sälja Ansiktsmask & fuktcreme för 40 :- som man får ta med sig in och koppla av med efter simning eller om du vill ta med den hem. Du får välja mellan:



Moisturising mask - Utslätande och fuktgivande mask för alla hudtyper. Mjukar även upp torra läppar och händer.

Dark Chocolate mask - Kakaosmör och Kakao som tillför antioxidanter och fettsyror, gör huden mjuk och len, för alla hudtyper.

Idag ska jag leverera ett presentkort till en man som ska ge bort en behandling till sin fru som en överaskning. Det finns ett fåtal killar som gör så här till sin kära, tycker det är så bra, mera såna härliga överaskningar.

Dags och vara supereffektiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar