måndag 30 augusti 2010

Norrsken spa & sauna det är Carola....


Bastuvärlden, med ångbastu, saunaurim, finsk bastu, caledarium, kneippbad, isvak och varmbad bland annat. Finns även en bar och en relax.


Ja det var jag fick komma ihåg att säga när jag skulle svara i telefon i helgen, jobbade första passen på Experium, spaavdelningen, första passet var i bastuvärlden och andra i spa:t med behandlingar. Och wow vilket spa, rekommenderas verkligen att åka upp och upplevas.
Fick låna en lägenhet på självaste gräddhyllan i Sälen och övernattade, och oj vad jag skulle sova nu när jag fick möjlighet. Gick inget vidare då jag hade både hemlängtan och var mörkrädd. Men själva arbetspassen var rejäla (mellan 9,5 och 10.5 timme blev det) så annars hade jag inte så mycket tid över så det var skönt bara dit och jobba sen hem till familjen på lördag kväll.
Jag älskade jobbet, personalen och arbetsuppgifterna, och personalförmånerna :), synd att det inte är lite närmare så man kunde åka emellan och ta på sig mera jobb. Som det är nu kommer jag ta på mig nån helg då och då och då sova över och jobba resten av tiden av mitt eget företag. Åker dit på torsdag igen.
Här hemma är det ju tänkt att jag ska skola in Lily, men hon har feber och är förkyld och allt har blivit uppskjutet ,tur att man har mormor och farmor som ställer upp med barnvakt då jag bokat in jobb, då det var planerat att hon skulle vara inskolad och vecka 36.
Nu sover trollet så då ska jag passa på att jobba lite med papper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar