onsdag 25 augusti 2010

Inskolning & övdalsblader


Har precis kommit hem efter inskolning av Lily, vart ett hack igår då hon varit så hängig sen hon fick MPR- vaccinet förra veckan. J-kla vaccin och älvdalens vårdcentral, ja där hade jag kunna säga mycket men låter bli, man undrar vad dom gått för olika utbildningar då svaren blir totalt olika, suck.

Inskolningen går annars bra och Lily trivs, känns skönt.


Idag får ni hålla utkik efter mig i Övdalsblader där jag välkomnar alla gamla & nya kunder till massage och spabehandlingar, har även med kanonerbjudandet som är under Hälsoveckan, alltså 25% på alla behandlingar, presentkort och bokningar, gäller alltså ; massage, scrub, ansiktskur, chokladbehandling, blivande mammabehandling, mm.


Ska passa på att slänga ihop en lunch och helst middag också så det är klart då vi spenderar eftermiddagen i Mora. Och ja helst matlådor till både mig och Klimpen då han är Sälen under veckorna, och jag åker dit och jobbar under helgen, vi möts i dörren, känns inte så kul men det får bli så nu i 2 veckor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar