lördag 21 augusti 2010

Monday morning!






Helgen var skön och det känns att hösten närmar sig, jag älskar hösten, höstbarn som jag är. Det innebär att jag fyller jag år snart, om en månad ungefär och då åker vi till stora stan och bor på Sergel Plaza i 2 dar, spabehandling är bokad och shopping och mys hela helgen lång.Very nice.:)


Vi har även plockat superbären, svarta vinbär och gjort god saft av. Lily som äter allt åt dom råa. Vi besökte gryvelådagen, myste på med film hela helgen. Älskar familjelivet! Ja det låter som allt är perfekt kanske, men nu börjar det stora pusslet, med jobb, skola, aktiviteter och träningar.


Idag är det inskolning som gäller för Lily gofis och Liv börjar 1:a klass, och ska få sitt första schema, min första bebis börjar bli väldigt, väldigt stor.

Här kan kika in och läsa hälsoveckoprogrammet på nätet:http://www.halsoveckan.nu/program.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar