fredag 20 augusti 2010

På banan igen!


Tack för att ni troget tittar in här, oftare än vad jag själv gör. Men nu blir det mera uppdatering. Denna vecka har vi börja ställa om oss till vanliga rutiner igen efter en härlig men kort sommar som gick otroligt fort, vi har vänt på dygnet, inte glass och fika var och varann dag, inventering och märkning av kläder inför skol och dagisstart på måndag. Jag har börjat boka in jobb inför september månad då jag ska börja jobba snart.

Kommer bland annat vara på Experium i Sälen några dagar nästa vecka och veckan därpå, ska bli kul då jag får jobba med min vän Kristina, mindre kul att sova borta från min familj. Men det är väl så, tycker synd om Klimpen som jämt är borta på veckorna, men han kommer nu att vara hemma mer då han har fått ett ny jobb, i en ny bransch, så kul för han!


Igår fick ni hälsoveckotidningen i brevlådan, där var jag med ett kanonerbjudande som gäller alla bokningar mella 4-12 sep, nämligen 25% på ALLA behandlingar. Det ringde på en gång och det är bra att var ute i tid för de 2 andra har det varit fullbokat.(ringde även en nu i skrivandes stund och boka en behandling) Tyckte att det stod en bra sak på framsidan av Hälsoveckantidningen, " en ny möjlighet", ta hösten som en nystart, boka in lite av gratis träningarna som erbjuds under hälsoveckan ändra om sakta men säkert till bra hälsorutiner, och boka in en skön behandling som belöning.


En dag under Hälsoveckan har jag tillägnat alla anhörigvårdare i Älvdalen, och en kväll (onsdagen)kommer jag vara på Spakvällen nere på Älvdalens Simhall. Och resten av dagarna är jag i mitt behandlingsrum på Prästgården.


Har beställt hem en hel del produkter från Dermanord som kommer idag, rengöring, ansiktscreme, ansiktvatten, ansiktsolja och ansiktsmask för alla olika hudtyper. Även liniment, shampoo och duschgel. Kommer att ta med dessa produkter även ner på simhallen under Hälsoveckan på våran hälsomässa på Spakvällen, annars är det bara komma förbi och se vad du behöver till din hudtyp. Har tagit hem lite ansiktsoljor ha under dag & nattcremen då hösten och vintern kommer och då blir man extra torr och behöver mera fukt och eventuellt mera fett.


Ha en trevlig helg, så återkommer jag efter helgen med framtida erbjudanden och prouktrekommendationer och annat som händer!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar