måndag 20 september 2010

Måndag igen


Japp jag var laddad för en ny vecka igen, och detta inlägg ser ut ungefär likadant som förra måndagen. Lily är sjuk igen, spydde ner sig 5.00 i morse, stackars lilla gofisa. Bara att ringa och boka om möten och annat planerat. Har annars jobbat hårt i helgen på Experium, och igår lyckades jag klämma in en timmes styrketräning, så det känns i hela kroppen, härlig smärta. Händer en massa annars och jag känner jag hinner inte uppdatera så mycket om vad som händer med FriskvårdsFokus som jag hade tänkt bloggen skulle vara till för.

Hade ju så duktig skrivit in lite friskvård till mig själv i kalendern även denna vecka, men det går väl inte att planera med små barn inte., men jag är först och främst mamma, jag hinner jobba otroligt mycket när dom blivit stora och inte alls är några mammafisar,var sak har sin tid.

Men snart får iaf jag och finaste kärleken min semester om ca 2 veckor, en helg i sthlm med shopping, mys, middagar och massage inbokat. LÄNGTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar