måndag 27 september 2010

Måndagsbloggen!

Ja det verkar ha blivit min nya grej, de 3 senaste inlägg har blivit på en måndag. Och ännu en vecka har gått, halva förra veckan bestod av att vara hemma med Lily som var lite dålig. Var på möte på näringslivskontoret om planer för framtiden, fick frågan om jag vela vara med och föreläsa på Företagarfrukosten och Våga drömma. Jättekul och det vore bra men inte än, har inte tid. Framför mig ligger en att-göra- lista, alltför lång. Hann med en del massage under veckan som gick och ett pass på Norrsken spa & sauna, kul är det men det känns efter att ett pass på 10 timmar med en "rast"på 10 min inte är ok för kroppen. Men idag har jag tagit lite friskvård, första måndagen på länge som jag hade tid, inte några sjuka barn hemma , blev rask promenad i det underbara höstvädret sen hade jag en massagebehandling och sen åkte jag till Sportkullan på en underbart välbehövlig massage själv, hennes tur nästa gång att komma till mig och få. Mera massage åt folket! Och mera massage ska jag få i veckan, på fredag igen. Då befinner jag mig i Sthlm, och jag/vi längtar så efterkvalitetstid och mys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar