måndag 27 september 2010

Oktobererbjudande!


Månadens produkt är Liniment, så skön och fräsch och bra till mycket.

En favorit till mig själv just nu som jag vill dela med mig utav. Själv använder jag den till ömma muskler gärna på nacken då den luktar så gott,och till mina trötta fötter och ben.
Det märks att kylan börja komma och folk får problem med axlarna, som automatisk åker upp när det blir kallt, dom åker även upp av all stress tyvärr och då får man ont.

* För massage- massera in i någa minuter eller använd massageolja ovanpå linamentet för lagom glid och kontakt med huden.

* Mjukgörande för händer och fötter. Skönt svalkande för svullna fötter. Eller massera fötterna varma medn Liniment,

* Andas in doften när du känner dig illamående och dåsig. I linimentet ingår bland annat den den eteriska oljan vintergröna och extrakt från Arnica


Oktoberpris 165:- 100 ml tubflaska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar